Belactie Vriendenloterij zeer succesvol

31 mei 2021 11:45

Al jaren werken wij samen met de Vriendenloterij

Al jaren werken wij samen met de Vriendenloterij. Spelers die VV Nijland als goed doel hebben aangegeven zorgen er voor dat er jaarlijks een mooi bedrag binnenkomt bij ons., doordat een gedeelte van de lotprijs naar ons toegaat.

Dinsdag 18 mei hebben wij een belavond hiervoor gehouden bij leden van de voetbalvereniging. Doelstelling was om een aantal loten  te verkopen om zo de Sportkooi mee te financieren. De belavond is uitermate geslaagd  en zorgt ervoor dat de bijdrage van Vriendenloterij fors omhoog gaat.

Iemand uit het belteam gaf aan dat deze belactie eigenlijk voor het hele dorp toepasbaar kon zijn, omdat de sportkooi ook een dorps aangelegenheid is.  Vandaar dat wij deze actie ook bij de overige dorpsbewoners kenbaar willen maken.

Er zijn meerdere manieren waarbij u ons kunt helpen:

1. Wilt u meespelen en ons als goed doel toevoegen? Via deze link wordt u gelijk doorverwezen naar onze startpagina bij de vriendenloterij.

Link Vriendenloterij VV NIjland startpagina

1. Als u al meespeelt, maar nog niet voor de v.v. Nijland dan kunt U de loten van de Vrienden Loterij om laten zetten naar VV Nijland  door te bellen naar de vriendenlijn 088-0201020 en dan onze code 300853 door te geven.

Daarnaast zijn wij als voetbalvereniging in de race om Club van de week te worden. Naast de normale inkomsten uit de loten zou dit betekenen dat wij eenmalig € 5.000,- euro kunnen winnen.  Gezien de grote investering in de sportkooi zou dit een hele mooie opsteker zijn.