JO15-1 wint laatste wedstrijd

8734GS
EASTEREIN
tel. 0515-331700

Lang leek het erop dat wij tot de laatste dagen gingen strijden voor het kampioenschap. Maar jammer genoeg waren de resultaten in de afgelopen drie wedstrijden niet goed genoeg om dat vol te houden.

Eerst werd er met 1-3 verloren van Ouwe Syl wat het beste team was in de competitie. We speelden waarschijnlijk door de spanning onze slechtste 1ste helft en dat werd meteen afgestraft. Desondanks hadden we deze wedstrijd ook nog gewoon kunnen winnen als we de kansen hadden afgemaakt. Jammer, maar wel weer leerzaam.

Daarna moesten we wederom tegen een concurrent. Uit tegen AVC werd met 2-1 verloren, maar deze nederlaag was geheel aan onszelf te wijten.  Het aantal kansen was bijna niet te tellen, maar het vizier stond niet op scherp. Daarnaast wist AVC met 2 spaarzame momenten  heel effectief te zijn. Op het laatst hadden we in onze ogen ook nog recht op een penalty, maar die werd niet gegeven.

Afgelopen zaterdag speelden we tegen de nummer laatst St Anna Parochie Jo15-2 die nog geen enkel punt had behaald.

Desondanks kwam St Anna wel op voorsprong met een prachtige goal. Na deze goal schrokken de mannen blijkbaar wakker en werden en vele kansen gecreëerd. De ruststand was dan ook 7-1. In de rust werd een doel gesteld om de score fors uit te breiden. Na de rust leidde dit wederom tot veel kansen , maar het vizier was niet scherp genoeg om ons doel te realiseren. Eindstand was 9-3 .

Ondanks dat de laatste wedstrijden het resultaat wat tegen zat hebben wij de KNVB gevraagd om ons voor het komende half jaar in de 1ste klasse in te delen. We merken dat de jongens meer uitdaging nodig hebben en hopen dan ook dat de KNVB ons verzoek honoreert.

In totaal hebben we in de competitie 10 wedstrijden gespeeld met daarin 22 punten.

7 x gewonnen

2 x verloren

1 x gelijk

Doelpunten saldo 55:13, met daarbij vermeld dat in de laatste 3 wedstrijden er 8 doelpunten tegen werden gekregen.

Namens spelers en staf alvast prettige feestdagen en een gezond 2022 #staystrong

IMG-20211130-WA0003.jpg