JO11 wint ook 2de wedstrijd

8771RT
NIJLAND
tel. 0515-569448

Afgelopen zaterdag kwam LSC Jo11-3 op bezoek. Vorige week speelden we in Sneek tegen LSC jo11-2.

Voor de tweede keer in deze samenstelling . Jammer genoeg zonder Noor en Lucas die beide geblesseerd waren, maar Bauke was er weer bij .

Al snel bleek dat dit team te verslaan was. Desondanks ging het niet helemaal van harte de eerste helft. Het was een beetje onrustig en slordig. Daarentegen is iedereen zich al aardig bewust van de taken per positie en dat is hartstikke mooi.

Het veldoverwicht leidde tot kansen maar eerst geen goals.  Maar gelukkig werd en voor rust nog 3 keer gescoord door ons.

In de rust werd afgesproken dat we geen tegendoelpunt wilden incasseren en nog minimaal 3 keer een doelpunt wilden maken.

En wat gebeurde er na rust. Drie doelpunten en gene goals tegen. Heerlijk een team die doet wat afgesproken is. Of hadden we 5 goals moeten afspreken?

Eindstand 6-0.

Nee dit team doet het hartstikke goed. Werkt hars, speelt samen als team.  Zaterdag spelen we in Stavoren waarvan verwacht wordt dat de tegenstand een stuk groter zal zijn.