Jo11 redt het niet tegen Leeuwarder Zwaluwen

8771RT
NIJLAND
tel. 0515-569448

Jo11 nam het thuis op tegen Leeuwarder Zwaluwen11-2. Bij ons ontbraken enkele spelers maar in de afgelopen weken is dit vaker gebeurd en waren de resultaten goed. Het vertrouwen was dus aanwezig.

Apart is dat een dergelijke grote club 3 dispensatiespelers gebruikt om een team te vullen, terwijl bij ons 4 jongens meespelen die eigenlijk nog in de Jo10 mogen. Dat betekent dus 2 jaar leeftijdsverschil en dat zie je gelijk in bv schotkracht/duelkracht terug.

Met Klaas Jelte op de goals als vervanger van Jens begonnen we aan de wedstrijd. Er werd wederom hard gewerkt maar dit resulteerde niet in echte kansen voor ons. Eerder voor de tegenpartij maar Klaas Jelte hield zijn goal goed schoon. De ruststand was 0-0 en er werd geprobeerd om de jongens en dame nog even een kunststukje te laten produceren in de 2de helft.

Jammer genoeg slaagde dit niet en er moet worden gezegd dat Leeuwarder Zwaluwen goed speelde en ons niet in het spel liet komen. Het was wachten op tegengoals en die vielen er de tweede helft dan ook. Twee stuks in totaal dus eindstand was 0-2.

Zaterdag gaan we naar Leeuwarder om te spelen tegen FVC. Dit is de laatste wedstrijd in deze competitie.