Jo11 wint ook de 4de en 5de wedstrijd

8771RT
NIJLAND
tel. 0515-569448

Jo11 speelde in Bolsward tegen JO11-2 op het veld bij de ijsbaan. Een veld dat zwart ziet van het rubber waardoor je je kunt afvragen of dit veld nog gebruikt moet worden.

Bolsward Jo11-2 komen we al enige competities tegen en zij worden elke keer iets beter. O f het komt door het feit dat wij hen ook al kennen en hierdoor niet helemaal voluit gaan. Wie zal het zeggen?

Er wordt een beetje lauw gevoetbald. Dit is ons in de competitie al vaker gebeurd dat we tegen tegenstanders spoelen die op papier minder zijn, maar het ons lastig maken. Gelukkig weten de boys en dame de wedstrijd om te draaien en wordt het eindresultaat 1-4.

Afgelopen zaterdag speelden we tegen Oeverzwaluwen. Op papier ook een tegenstander die te pakken is, maar je weet het nooit.

We beginnen voor de wind en spelen hartstikke goed. Oeverzwaluwen wordt achteruit gedrukt en we zoeken de vrije ruimtes goed op. We komen op 1-0 en er lijken meer goals voor rust te komen. Enkele mooi uitgespeelde kansen worden niet beloond met een goal.

Een speler van ons krijgt een blessure , maar de scheids laat doorgaan. We krijgen de de bal niet te pakken en ineens staat Oeverzwaluwen alleen voor Jens. Jens redt eerst bekwaam maar in de rebound was het wel raak. We raken onnodig in paniek en het spel wordt iets slechter.
Gelukkig is er de pauze en kan vooral het goede even besproken worden. Gewoon doorgaan zoals de eerste helft is gespeeld en dan komt het goed.

Na rust kwam het ook goed. Kansen werden nu wel gemaakt en de eindstand werd 4-1.

Na 5 wedstrijden een 100% score. Een paar keer met 1 doelpunten verschil zorgt voor een mooie voorsprong voor de boys en dame.
Het K............. woord valt in de kleedkamers. Dit zou een mooie beloning zijn voor het team. We gaan ervoor. We hebben 2 wedstrijden om minimaal 1 punt te halen, maar we gaan voor een cleansheet.

Nu eerst even een paar weken rust ( we trainen gewoon door) en dan op zaterdag 11 maart spelen we uit tegen SJO RVLC JO11-2