JO11 wint met kleinste mogelijke marge van LSC

8771RT
NIJLAND
tel. 0515-569448

Zaterdag speelde JO121 zijn 3de wedstrijd van de ze competitie. De eerste twee waren beide tegen een team van Sneek Wit Zwart en beide werden gewonnen met 3-2. Vooral de wedstrijd tegen Sneek Wit Zwart JO11-2 was boven  verwachting en een echte teamprestatie. De week ervoor speelden we tegen Sneek Wit Zwart JO11-3 en toenw aren we eat te gemakkelijk waardoor ook deze wedstrijd in een hele nipte 2-3 overwinning eindigde.

In het begin van dit seizoen speelden wij ook tegen hen en was het ook reuze spannend. Dat was de eerste keer in de nieuwe samenstelling en na keihard werken werd dit toen uiteindelijk 2-3 voor ons.

Nu mochten we het wederom opnemen tegen LSC JO11-2 opnemen. Bij LSC speelt een hele goede dame die in het verleden bij ons heeft gespeeld. De spelers van Nijland waren dus extra gemotiveerd.

De wedstrijd ging over en weer en teams waren goed aan elkaar gewaagd. Nijland J0-11 bestaat uit een aantal JO-10 en JO-11 spelers.

Er werd goed overgespeeld waardoor we vooral over de rechterkant van ons goed door konden komen. Na een goede combinatie was het Lucas die de 1-0 maakte in de eerste helft. We proberen altijd op te bouwen vanuit achter en meestal gaat dit goed. Nu ging het even een keer niet goed en kwam er een vrije trap tegen. Jens zette de muur neer maar hierdoor was het zicht ook weg. LSC schoot hem er goed in en  zo was de rust  1-1.

Na de rust bleef het enorm spannend. Nu al drie wedstrijden die er echt om gaan is erg leerzaam voor de boys en dame. En dan over deze dame gesproken. Na een schitterende loopactie beloonde Noor zichzelf met ene prachtig stifje met links over de keeper heen. Wat een explosie van blijdschap. We staan 2-1 voor en krijgen beide nog een paar kansen. De 2-1 blijft staan op het scorebord en zo blijven de drie punten in Nijland.