πŸŸ πŸ”΅ RABO CLUBSUPPORT πŸ”΅πŸŸ

9 oktober 2020 16:45

Ook dit jaar doet VV Nijland weer mee aan de Rabo Clubsupport. Met deze actie kunt u uw stem uitbrengen op verschillende verenigingen uit de buurt.

βœ…Hoe meer stemmen hoe beter:

Door je stem uit te brengen op onze voetbalvereniging krijgt de VV een financieel steuntje in de rug. Elke stem is een X bedrag waard. Deze stemmen worden bij elkaar opgeteld en het totaalbedrag zal worden uitgekeerd!

Daarom willen wij u vragen om via de onderstaande link uw stem uit te brengen op:

“Voetbalvereniging Nyland”

Kunt u niet stemmen, dan is delen van dit bericht ook een bijdrage!

Namens alle leden van de club BEDANKT!

#vvnijland #blauwytfoaraltyd #RaboClubSupport

πŸ‘‡πŸ»πŸ‘‡πŸ»πŸ‘‡πŸ»πŸ‘‡πŸ»πŸ‘‡πŸ»πŸ‘‡πŸ»πŸ‘‡πŸ»πŸ‘‡πŸ»πŸ‘‡πŸ»πŸ‘‡πŸ»πŸ‘‡πŸ»