Sportkooi gaat door!!!

31 mei 2021 15:15

Waarschijnlijk hebben de meeste van jullie al iets gehoord over onze plannen voor een Sportkooi bij de sportvelden..

De jublieum commissie kwam met ehet idee om de vereniging en het dorp een prachtige Sportkooi aan te bieden.  Voor de voetbalvereniging een prachtige mogelijkheid om bij slecht weer een extra mogelijkheid hebben om te trainen en voor eht dorp een plek waar iedereen kan sporten. Ook voor de school en de naschoolse opvang is het een prachtige plek om te kunnen bewegen. Door het openbare karakter is de kooi voor het gehele dorp te gebruiken.

De afgelopen maanden zijn wij druk bezig geweest om voor het dorp een mooie sportfaciliteit te ontwikkelen. Het idee was om een sportkooi te realiseren op het Zweitse Huitema Sportpark waar jong en oud gebruik van kan maken. De kooi zal op het plein aan de linkerkant gerealiseerd worden.

Het plan was vrij snel klaar maar de financiën is en blijft altijd een groot struikelblok. Financieel gezien zijn wij een heel eind op weg en hierdoor hebben wij de opdracht gegeven om te starten met de bouw.

sportkooi.jpg

Enkele eigenschappen:

Omvang 20x 30 meter

Ondergrond drainagebeton

Vrij toegankelijk voor iedereen

Doelstelling om halverwege augustus 2021 sportkooi gereed.