KNVB Regiocup 2021

1 juli 2021 18:45

Acht maanden heeft de jeugd van VV Nijland en ST Teams met SDS moeten wachten, maar van zaterdag 5 juni t/m 26 juni konden de jeugdteams in de categorieën t/m O18 jaar eindelijk weer wedstrijden spelen. Vanwege de coronabeperkingen van de overheid waren al die tijd alleen trainingspartijtjes op de eigen vereniging toegestaan. Nu konden deze teams in het kader van de KNVB Regiocup weer wedstrijden spelen tegen clubs in de buurt, liefst zelfs op fietsafstand.

Hier maakten de jeugdteams graag gebruik van. Wat was het fijn om weer in een wedstrijdtenue tegen een andere club te spelen. Een prachtige afsluiting van dit bijzondere seizoen. Op de laatste zaterdag was publiek weer welkom, wat was dat fijn!

Klik hier om alle gemaakte foto's van de laatste Regiocup dag te bekijken.