Jubileum zeer geslaagd

30 augustus 2021 21:30

Wat was het een mooi weekend. Op vrijdag een mooie receptie met verenigingen uit onze oude gemeente Wymbrits, KNVB, gemeente Sud West Fryslan, partnerclub SDS , verenigingen uit Nijland, sponsoren en overige belangstellenden.

Daarna begon de reünie voor leden en oud leden. Mooi om te zien dat een mooi aantal oud gedienden van ver gekomen was om dit mee te maken.  Nadat eerst even bij gekletst werd was er een mooie pub quiz, waarbij Frou Sjoerdsma en zoon een mooi stukje acteerwerk leverde, en eindigde de avond met dans en muziek.

Zaterdag ochtend waren de kinderen aan de beurt. De jeugdcommissie had ene prachtig programma gemaakt met voetbal gerelateerde spelletjes zoals voetballen op skippy ballen. Voor elke leeftijdscategorie was er een penalty bokaal. Als verrassing kregen al onze jeugdleden een trainingspak cadeau waardoor de jeugd er weer goed opstaat.

In de middag was Joop Tromp de spelleider voor de senioren. Ook deze mochten zich in het zweet werken bij verschillende spelletjes.

Om een uur of vier was het onze oud trainer Rein Vallinga die zingend het matinee begeleidde. Gezelligheid ten top. Tussendoor werd er nog gestreden om mooie prijzen bij het draaiend rad die beschikbaar waren gesteld door enkele sponsoren.

Om een uur of 8 s’avonds was het tijd voor de band SMUK. Bij deze band spelen enkele voetballers van VV Nijland. Ook dit werd een geslaagde avond waar jong en oud zich mengde in het feestgedruis.

Zondag morgen stonden er 16 partuur klaar om te kaatsen voor de prijzen. 8 porijzen dus dat betekende 50% kans. In een spannende finale met alles aan de hang waren Mente, Marc en Jildou de winnaars en werd Jildou tot Koningin gekroond.

HL2A6184.JPG

winaaars_kaatsen.jpg

Na afloop was er nog een nazit en kwam er een einde aan dit prachtige weekend.

Zonder jubileum commissie was er niet zo’n mooi feest geweest, maar daarnaast ook een compliment aan alle bezoekers de gemaakte regels goed hebben opgevolgd.

Op naar de 100……..

Foto’s  kaatsen

Er komen nog meer foto's van het kaatsen, receptie en reunie.