JO15 wint van Mulier

6 september 2021 13:30

Dit samengesteld team met SDS speelde afgelopen seizoen ook al voor een groot gedeelte bij elkaar .

Daarnaast zijn er een paar nieuwe krachten ingevlogen. Xavi, Geert Jan en Rients zijn nieuw bij dit team en we zijn blij dat Sander alsnog de schoenen weer gevonden heeft.

Sven

Sietze

Jorn

Sander

Pieter

Jorrit

Jelmer

Geert Jan

Tsjalling

Tim

Rients

Jelle

Sikke

Luuk

Xavi

Dit prachtige team zoekt nog een trainer voor de donderdag in Oosterend.

De eerste wedstrijd van het seizoen was gelijk een bekerwedstrijd tegen Mulier. Mulier speelt een klasse hoger dan ons dus de verwachting was dat wij het lastig zou zijn.

Zaterdag waren Sander en Tsjalling niet aanwezig en waren we met 13 spelers present. In de warming up viel Sikke uit met een spierblessure en bleven er 12 over.

Al snel bleek dat ons team een stuk sterker was dan Mulier. De ene na de andere kans werd gecreëerd maar het vizier stond nog niet op scherp. Nieuwe spelers Xavi en Geert Jan voegden zich gemakkelijk in het team. De ruststand was 0-5. Na rust kreeg Mulier wat versterking, maar bleven wij de bovenliggende partij. Na rust scoorden kwam Rients erin en scoorden we nog 2 keer. Al met al een mooi begin voor de boys.

Komende zaterdag spelen we in Oosterend tegen Workum die de eerste wedstrijd dik won van Bolsward JO15-2.