JO9 wint van Sc Bolsward

12 oktober 2021 23:00

De laatste wedstrijd van de eerste reeks was tegen Sc Bolsward.

Bij aankomst in Bolsward moesten wij ons melden bij de verste kantine. Daar werd aangegeven dat we ons mochten omkleden in de kleedkamers aan de voorkant die onder de tribune van CAB zitten.  Jammer genoeg zat het hek op slot en hebben we zelf een andere kleedkamer opgezocht.

Voor de wedstrijd zijn we nog even op de foto gegaan,omdat Hedser de vorige keer er niet op stond en er zeker wel bij hoort.

Als snel bleek dat we net iets verder waren dan de tegenstander.

Door het spel goed te verplaatsen wisten we enkele mooie kansen te creëeren en zo op voorsprong te komen. Gelukkig hadden we Jens op goal die ten koste van zichzelf  een goal voorkwam maar hierdoor wel even gewisseld moest worden.

In totaal scoorden we 7 keer en Bolsward 1 keer. Hierdoor is onze eerste reeks ten einde gekomen.

Elke week werd het spel beter en na 1 verliespartij en de rest ruime overwinningen hopen we dat we nu in een klasse komen met teams die ongeveer even sterk zijn.

JO9
JENS, HEDSER, DAVEY, HESSEL, NIEK, FEDDE en SHENGLI