Sponsor worden?

Sponsor worden van V.V. Nijland?

Het sportcomplex is het terrein waar families elkaar ontmoeten en waar de jeugd haar vrije tijd een sportieve invulling geeft. De jonkies zetten er hun eerste stappen op het voetbalveld, de junioren dromen van een grote voetbalcarrière en kijken vol bewondering naar het eerste team. De senioren hebben hun dromen bijgesteld en genieten nog van hun wekelijkse trainingen en wedstrijden.

De vereniging heeft ambities voor al deze groepen. Daarvoor is een goede organisatie een eerste vereiste.

Omdat zo’n organisatie, zoals elke organisatie tegenwoordig, een kostbare zaak is houden sportverenigingen zich al lang niet alleen meer met sport bezig. Overheidssubsidies vallen weg en verenigingen moeten creatief en constructief nadenken over het generen van andere bronnen van inkomsten. Eén van de mogelijkheden is het contact tussen de sportverengingen en het bedrijfsleven.

Elke (potentiële) sponsor heeft zijn eigen specifieke jaarlijkse sponsorbudget. Om hierop in te spelen biedt VV Nijland diverse pakketten en mogelijkheden tot sponsoring aan die variëren in vorm en hoogte van het sponsorbedrag.

Sponsorcommissie:

Voorzitter: Wieger Pieter Boonstra
commissielid: Appie Veenstra

commissielid: Ype Bonnema
commissielid: Foeke Deinum
commissielid: Meinte Abma

Voor tips, vragen of opmerkingen kunt u de sponsorcommissie bereiken via het emailadres  [email protected].