Bingo-avond (online) 27 november 2020

8 november 2020 14:00

Save the date! Op 27 november 2020 houden we een online bingo-avond. Alle leden van vv Nijland zijn welkom om met deze bingo-avond mee te doen. Van de allerjongste tot de oudste leden. Samen maken we er een gezellige avond van. De bingokaarten worden per huishouden verkocht en er zijn leuke prijzen te winnen!

Ondanks deze vervelende tijd voor iedereen willen we graag binding houden met al onze leden. Dat hopen we met deze online bingo-avondweer wat meer te bereiken. Corona zorgt ervoor dat we genoodzaakt zijn om dit evenement online te laten plaats vinden, maar we hebben een mogelijkheid gevonden zodat iedereen mee kan doen. Het enige wat je nodig hebt is een laptop/tablet (liefst met ingebouwde camera) en een internetverbinding.

Waarom deze online bingo-avond?

• Gezellige avond met én voor iedereen die vv Nijland een warm hart toedraagt;
  • Alle inkomsten zijn voor de vv Nijland;
  • Leuke prijzen te winnen (2 rondes)!

Extra informatie:

• Aanmelden kan via:
    - Mail: [email protected]
    - App/bellen: 06-36179132

• Kosten (v.a. 2 stuks):
    - 2 bingokaarten = €10,-
    - 4 bingokaarten = €20,-
    - 6 bingokaarten = €30,-
    - 8 bingokaarten = €35,- (DEAL)
    (max. 8 per huishouden)

bingo-avondv3-min.png