Nieuwe hoofdtrainer 2021/2022 bekend

11 februari 2021 21:00

Vanaf komend seizoen zal Martin de Jong hoofdtrainer zijn bij onze vereniging.

Het bestuur heeft afgelopen week overeenstemming bereikt met Martin de Jong uit Woudsend die volgend seizoen hoofdtrainer zal zijn bij onze vereniging.

Martin heeft eerst als keeper zijn sporen verdiend bij Nagele Flevo Boys en ASV Dronten.  Daarna is Martin al vroeg begonnen als trainer. Eerst bij Nagele, VV de Walde, Delfstrahuizen en nu SVM uit Marknesse.

In zijn tijd bij De Walde zijn de eerste contacten gelegd. Als echte concurrenten werd jarenlang gevochten om dezelfde plaatsen. In de afgelopen jaren is er regelmatig geflirt maar waren er omstandigheden dat het net niet paste.

Maar vanaf komend jaar staat Martin dus wel voor onze groep en wij zijn hier erg content mee.

Wij wensen Martin en spelersgroep veel succes.