Jeugd van vv Nijland op survivalbaan

29 maart 2021 19:30

Een uitje zonder voetbal? Ja!
Op zaterdag 27 maart namen maar liefst 46 jeugdleden van vv Nijland en een aantal van het ST SDS team deel aan de survivalbaan activiteit. Alles coronaproof in verschillende kleine groepen ingedeeld.

De Jeugdcommissie had een subsidie benut van de KNVB waar dit prachtige uitje gefinancierd van werd.

Onder leiding van enthousiaste instructeurs van de survivalvereniging werd en geklommen, geklauterd en werden de nodige spierballen op de proef gesteld.
Waar de oudere jeugd hoog in de netten klommen, werden de JO7 en JO8 spelers uitgedaagd met het verslepen van autobanden en lopen over trekker banden.
Het was een sportieve en prachtige ochtend en wie weet is het voor herhaling vatbaar!

Groet,

Jeugdcommissie