Doelpuntrijke wedstrijd JO9

6 september 2021 13:30

Jo 9 begint doelpuntrijk

Afgelopen zaterdag mocht JO in Sneek tegen LSC JO9-2 spelen. Niek, Hetzer, Davey, Jens, Shengli en Hessel zijn de spelers van dit team. We kunnen nog wel een speler erbij gebruiken.

Onder leiding van Wieger Pieter en Jappie begonnen ze aan de wedstrijd. Alle spelers hebben wel ene doelpunt gemaakt. Dat kan ook bijna niet anders als de score 9-12 is. Veel goals dus, maar eigenlijk wat te veel goals tegen. Oorzaak hiervan was dat na een voorsprong men allemaal wel heel graag een doelpuntje wilde maken en posities  werden vergeten. Een doelpuntje voor iedereen is dus gelukt.

Eindstand 9-12.