ST Nijland JO15-1 - SC Bolsward JO15-2 4-1

22 september 2021 14:00

De laatste wedstrijd van de beker poule

Er moest gewonnen worden met grote cijfers en vol vertrouwen stapten de mannen het veld op.

Er werd met druk naar voren gevoetbald, maar dit zorgde er ook voor dat het erg slordig was. Iedereen was over entausiast maar was wat te veel van het goede.

De eerste helft eindigde het in 4-1 waarbij aangetekend mocht worden dat er wel iets scherper afgerond kon worden. Een goede keeper van  Bolsward was ook veelvuldig een sta in de weg.

In de rust werd geprobeerd nog even  de puntjes op de i te zetten ,maar de tweede helft werd niet beter. Volgens mij werd er ook niet meer gescoord en bleef het 4-1.

In totaal 7 punten uit drie wedstrijden met doelsaldo 12 voor en 2 tegen bleek net niet genoeg voor een volgende bekerronde.

Zaterdag begint  de competitie en gaaan we op bezoek naar Deinum.