Voordelig naar SC HEERENVEEN - GO AHEAD EAGLES

15 mei 2023 14:30

Door onze samenwerking met SC Heerenveen mogen wie iedereen een kans geven om tegen een gereduceerd tarief een wedstrijd van SC Heerenveen te bezoeken.

Dit is de laatste wedstrijd van de competitie en voor Heerenveen staat er nog veel op het spel.

Nu is er vanuit het sportief partnership een hele leuke actie. Je kunt namelijk voor 10 euro naar deze wedstrijd. Van die 10 euro gaat er 2 euro naar Nijland/SDS. Wat moet je hiervoor doen:

1. Je gaat naar de volgende site:  SC Heerenveen - Ticketshop (sc-heerenveen.nl)
  2. Hier klik je in het wedstrijdoverzicht op bestellen
  3. Log in met jouw MijnHeerenveen account. Als je die niet hebt, moet je die even aanmaken. Je hebt niet een club- of seizoenkaart nodig.
  4. Selecteer het vak naar keuze. Je kunt hier ook aangeven met hoeveel je naast elkaar wilt zitten.
  5. BELANGRIJK!! Aan het einde van het bestellen is het belangrijk dat je onderaan in het memovakje ‘SDS’ invult. Dan wordt de bestelling gelinkt aan Nijland/SDS. Anders gaat die 2 euro niet naar Nijland/SDS.

Dat moet via deze link: Sportiefpartner actie  (sc-heerenveen.nl)

Mocht je er niet uit komen kun je Jappie bellen/appen

Heerenveen_Eagles.PNG