Corona protocol

LAATSTE UPDATE: 30-9-2020

Door de COVID-19 maatregelen hebben we ons Corona protocol aangepast. Deze vind je onderaan dit bericht.

Om er voor te zorgen dat we met zijn allen sportief en gezond kunnen voetballen zullen wij ons aan bepaalde regels moeten houden.

De belangrijkste regel is dat spelers / trainers /leiders/ scheidsrechters/ vrijwilligers/ ouders die ziek zijn, koorts of verkoudheid hebben, niet op het sportpark maar thuisblijven.

Ook wanneer men zelf niet ziek is, maar een huisgenoot positief getest is of koorts heeft blijf je vanzelfsprekend thuis.

Download hier ons Corona plan in PDF-bestand.

LET OP: Toeschouwers zijn wel gewoon weer welkom!