Club van 50

Nadat de club van 50 al vele jaren actief was geweest als onderdeel van de vv Nijland is op 25 april 2012 bij notariële akte de vereniging Club van 50 vv Nijland officieel opgericht als zelfstandige vereniging, los van vv Nijland maar statutair verbonden aan de club.

Doelstelling van de Club van 50: het op financiële en andere wijze ondersteunen van vv Nijland, het bevorderen van belangstelling voor en contacten met vv Nijland. Door het werven van geldmiddelen, het organiseren van bijeenkomsten etc. tracht men de doelstelling te realiseren.

Op dit moment heeft de Club van 50 ongeveer 65 leden die voor de geldmiddelen zorgen, de jaarlijkse contributie bedraagt € 50,00, het boekjaar van de Club van 50 loopt gelijk aan het boekjaar van vv Nijland, derhalve van 1 juli tot en met 30 juni van het daaropvolgend jaar.

Tijdens dit boekjaar heeft de Club van 50 geldmiddelen beschikbaar gesteld voor intrapballen voor de jeugdteams en nieuwe tenues voor de clubscheidsrechters .

Om in de toekomst wensen van de vv Nijland financieel te kunnen blijven ondersteunen zijn nieuwe leden van harte welkom, aanmeldingen gaarne via het bestuur.

Het bestuur van de Club van 50 bestaat uit de volgende personen:

Jan Hoekstra - voorzitter

Tjeerd van der Zee - secretaris