Nijland door in nacompetitie

7 juni 2022 16:30

Door de 3-4 overwinning in Stiens is Nijland 1 in de nacompetitie gekomen om eventuele degradatie uit de 2de klasse te ontlopen.

Aankomende zaterdag is de eerste wedstrijd in Nijland tegen VV Rijperkerk uit de 3de klasse B. De verliezer is uitgespeeld en voetbalt volgend jaar in de 3de klasse.

De winnaar mag dinsdag 14-6 wederom spelen om de kans om in de 2de klasse te spelen in seizoen 20223-2024 levend te houden. Dit zal een uitwedstrijd zijn.De verliezer is uitgespeeld en voetbalt volgend jaar in de 3de klasse.

De winnaar van deze wedstrijd zal daarna op zaterdag 18-6 op neutraal terrein strijden om een plekje in de 2de klasse.De verliezer is uitgespeeld en voetbalt volgend jaar in de 3de klasse.